Ako nakupovať

Registrovaní zákazníci

Registrácia nie je podmienkou na realizovanie nákupov v internetovom obchode PrimeFit.sk. Vytvorenie užívateľského účtu formou registrácie však poskytuje zákazníkovi mnoho výhod, ako napríklad:

  • komfortnú administráciu a sledovanie stavu objednávok prostredníctvom interaktívneho online prostredia,
  • prehľad o predchádzajúcich nákupoch a možnosť ich duplikovania,
  • hodnotenie produktov prostredníctvom recenzií,
  • predvyplnené formuláre (najmä objednávkový a kontaktný formulár),
  • nárok na zľavu 5 % z ďalšieho nákupu,
  • okamžitý prístup k všetkým osobných údajom, ktoré o vás spracúvame (prostredníctvom zostavy vygenerovanej do PDF dokumentu).

Pri vytváraní užívateľského účtu od vás požadujeme len minimálny rozsah nevyhnutných údajov (oslovenie podľa pohlavia, meno, priezvisko a e-mailovú adresu). Spracúvanie osobných údajov prostredníctvom registrácie sa spravuje podľa našich zásad ochrany osobných údajov.

Mohlo by vás zaujímať: Odmeňovanie registrovaných zákazníkov (článok)

Ponuka produktov

Sortiment produktov v ponuke internetového obchodu PrimeFit.sk pre vás starostlivo vyberáme. Ak vám v ponuke chýba konkrétny produkt, môžete nás v takom prípade požiadať o jeho umiestnenie v internetovom obchode. Urobíte tak prostredníctvom kontaktného formulára (tu), kde ako predmet správy zvolíte „návrhy a podnety“. Následne váš návrh posúdime a o výsledku vás budeme informovať (doba vybavenia požiadavky sa líši v závislosti od rýchlosti reakcie výrobcu alebo distribútora).

Nákup

Pred vložením produktu do košíka máte možnosť sa oboznámiť s jeho popisom. Ak máte pochybnosti o správnosti výberu, neváhajte nás kontaktovať. Náš tím vám ochotne poradí.

Okrem vizuálneho vyobrazenia produktu obsahuje popis tiež konečnú cenu za tovar a orientačnú lehotu doručenia. Niektoré produkty môžete nakupovať v zľave. V takom prípade nie je možná kumulácia viacerých zliav (napr. akciová zľava so zákazníckou zľavou). Z viacerých zliav sa uplatní len tá najvyššia.

Detailné informácie k platobným metódam a spôsobom doručenia nájdete v osobitnej sekcii „Platba a doručenie“.

Vybavenie objednávky

Vašu objednávku začíname vybavovať okamžite po jej zadaní. Rýchlosť vybavenia objednávky však závisí od dostupnosti produktu, ktorý ste si objednali.

  • Produkty, ktoré sú skladom, odosielame spravidla okamžite po pripísaní platby za objednávku alebo po zadaní objednávky, ak ste si ako spôsob platby vybrali dobierku. Dodacia lehota je v tomto prípade spravidla 1 až 3 pracovné dni v závislosti od zvoleného spôsobu doručenia.

  • Produkty, ktoré sú na externom sklade, odosielame bežne v lehote 5 až 8 pracovných dní.

  • Produkty, ktoré sú na sklade partnera, vám odošle priamo náš partner ním určenou dopravou. Produkty na sklade partnera majú vo svojom popise poznámku "dodá partner". Štandardná dodacia lehota je 3 až 8 pracovných dní, vo väčšine prípadov je však dodanie rýchlejšie.

  • Produkty, ktoré sú na objednávku, vám budú odoslané po ich naskladnení. Produkty na objednávku majú vo svojom popise poznámku "na objednávku", ako aj informáciu o orientačnej lehote doručenia.

Ak ste si objednali tovar, ktorý má dočasnú výluku z predaja (napr. z dôvodov na strane výrobcu), v takom prípade vás bezodkladne oslovíme a ponúkneme vám alternatívny produkt. Taktiež máte možnosť stornovať objednávku a my vám bez zbytočného odkladu vrátime späť kúpnu cenu, ak došlo k jej úhrade.

O odoslaní objednaného tovaru je každý zákazník informovaný osobitným e-mailom s predmetom správy "zásielka na ceste".

Mohlo by vás zaujímať: Dodanie produktov na objednávku (článok)

Hodnotenie produktov

Podeľte sa s ostatnými zákazníkmi o vašej skúsenosti so zakúpeným produktom. Registrovaní zákazníci majú možnosť hodnotiť produkty. S cieľom zvýšiť hodnovernosť recenzií obsahuje každá skutočná skúsenosť s produktom štítok „Overený nákup“. Tento štítok osvedčuje, že zákazník hodnotí práve ten produkt, ktorý si zakúpil.

Z dôvodu kontroly relevantnosti a etiky je každá z publikovaných recenzií alebo jej neskoršia zmena schvaľovaná administrátorom webu najneskôr do 12 hodín. Zákazník môže kedykoľvek svoju recenziu upravovať alebo odstrániť v užívateľskom prostredí svojho účtu, konkrétne v sekcii „Moje recenzie“.

Vrátenie tovaru

Zakúpený tovar môžete vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Spolu s vráteným tovarom je nutné nám doručiť vyplnený a podpísaný formulár na odstúpenie od zmluvy. Registrovaní zákazníci namiesto vyplnenia formulára môžu využiť funkcionalitu „vrátenie tovaru“ po prihlásení sa do svojho konta.

Nie je však možné vrátiť tovar, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze, a taktiež ani tovar uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.

Viac o vrátení tovaru sa dozviete v našich obchodných podmienkach.

Reklamácia tovaru

Ak doručený tovar vykazuje vady, máte možnosť ho reklamovať, a to vyplnením reklamačného formulára a doručením reklamovaného tovaru. Viac o reklamácii tovaru sa dozviete v našom reklamačnom poriadku.

Komunikácia

Máte otázky k objednávkam alebo akékoľvek iné požiadavky? Neváhajte nás kedykoľvek osloviť odoslaním e-mailu na info@primefit.sk alebo prostredníctvom kontaktného formulára.

Prajeme vám pekný deň a tešíme sa na váš nákup. Váš internetový obchod PrimeFit.sk.